Yhteiskuntavastuuraportti ja vuosikertomus 2014

Sponsorointi on aina vastikkeellista

Veikkauksen sponsorointi on markkinoinnillista yhteistyötä edunsaajakumppaneiden kanssa. Tavoitteena on veikkauspelien myynnin ja pelikohdeyhteistyön edistäminen sekä kestävä brändin vahvistaminen. Yhteistyötä ohjaa yhtiön strategiassa määritellyt painopisteet.

Yhteistyökumppaneita Veikkauksella on kaikilta edunsaaja-alueilta: liikunnasta, nuorisotyöstä, kulttuurista ja tieteestä. Sponsorointiyhteistyön avulla tuotetaan monipuolisia kanta-asiakasetuja, jotka tuovat iloa, hyötyä ja elämyksiä Veikkauksen rekisteröityneille asiakkaille.

Sponsorointi on pitkäjänteistä vastikkeellista ja liiketoimintaa edistävää yhteistyötä, johon ei liity yleishyödyllistä tukitoimintaa. Veikkaus ei voi antaa tukea eikä jakaa tuottoaan. Tuet Veikkauksen tuotosta jakaa opetus- ja kulttuuriministeriö.